Als Team Lead Customer Support bij ECI Software Solutions ben je medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid en het optimaal laten functioneren van de afdeling Customer Support. Dit bewerkstellig je samen met je team door het oplossen van de meest uiteenlopende vraagstukken van onze klanten over het gebruik van onze softwareproducten.
Je bent de bepalende stem in het aandragen van oplossingen op basis van input van Research & Development inzake de impact van bugs en wijzigingen in de functionaliteiten van onze ERP software. Je weet je team op vragende en adviserende wijze te sturen. Je ondersteunt je team met het analyseren van klantvragen en adviseert als het gaat om het bedenken van oplossingen.
Je bent onderdeel van een het supportteam en je rapporteert aan de Manager Support. Binnen de afdeling wordt goed met elkaar samengewerkt. Jij bent samen met je team een belangrijke schakel in de tevredenheid van onze klanten. De supportafdeling is hét kenniscentrum binnen ECI. Je taken bestaan onder andere uit:
Ons ideaalprofiel
Voor jou
ECI Software Solutions Wij zijn een bedrijf met een missie. Onze missie is om de ondernemingsgeest van eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven mogelijk te maken. Onze bekroonde software-oplossingen helpen deze bedrijven om te groeien en te concurreren. Maar ECI levert niet alleen geweldige software-oplossingen; onze bedrijfscultuur is ook prijswinnend. De afgelopen vijf jaar heeft Achievers ECI opgenomen in de prestigieuze lijst van 50 meest geëngageerde bedrijven om voor te werken. Internationaal hebben we in meerdere landen erkenning gekregen voor ons hoge niveau van medewerkersbetrokkenheid door vier jaar op rij te worden gecertificeerd als een Great Place to Work!
Onze cultuur van creativiteit, innovatie en leiderschap heeft meer dan een dozijn International Business Awards (Stevie®) opgeleverd. En wij zijn een cultuur van erkenning waar elke medewerker een maandelijks budget heeft dat wordt gebruikt voor het erkennen en belonen van collega's voor de geweldige kwaliteit van het werk dat zij leveren en voor het ondersteunen van onze missie en kernwaarden.
Wij geloven sterk in technologie, service, training en ondersteuning. In het afgelopen jaar heeft elke ECI-medewerker gemiddeld meer dan 30 uur aan professionele ontwikkeling gevolgd. Via ons Learning and Development-platform hebben onze werknemers toegang tot meer dan 16.000 cursussen met doorlopende opleidingsmogelijkheden.
Enthousiast geworden? Reageer dan direct op deze vacature via de sollicitatiebutton! Joël van Velzen, onze Corporate Recruiter, zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen.
**Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld**
Wil jij meer weten over de sollicitatieprocedure bij ECI? Dan kun je hier meer lezen.
Vragen over deze vacature?
Neem contact op met Joël van Velzen (Corporate Recruiter) via jvanvelzen@ecisolutions.com of 06-409 625 14